מוקד דיווח על תאונה

שירות Car Keeper מעמיד לרשותך מוקד זמין לדיווח על תאונות בזמן אמת.

השירות מופעל לאחר קבלת הדיווח הראשוני למוקד בדרכי התקשורת השונות – טלפון, פקס, מייל, הודעת SMS או באתר השירות.

במידה והפניה הנה טלפונית, המוקד ינחה אותך בזמן אמת וידאג להמשך תהליך תקין.

במידה והשתמשת בשאר דרכי התקשורת, המוקד, יתקשר למספר שהשארת וינחה אותך להמשך תהליך תקין.

המוקד יעביר את את הפניה למחלקת התביעות ויצמיד עבורך נציג שירות אישי אשר זמין עד 21:00 בלילה.

אותו נציג יהיה זמין רק עבורך וימשיך איתך לאורך כל התהליך.

מחוץ לשעות פעילות המוקד, ובמקרים שאינם דחופים, ניתן לפתוח פניה בשאר דרכי התקשורת ונציג יתקשר בבוקר יום העבודה העוקב. (במסגרת שעות פעילות המוקד ובכפוף לתקנון ולתנאי השירות).

שעות פעילות המוקד הטלפוני מופיעות בתקנון החברה והנם בימים א-ה בין השעות 08:00 ועד 18:00.

כשמנוי מתקשר מחוץ לשעות פעילות המוקד, תופנו למוקד חיצוני הזמין 24/7 וזה יעביר את הפניה לנציג השירות האישי אשר ייצור איתך קשר מיידית.

עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה