לקוח יקר,
במסגרת המנוי אתה זכאי לקבל את השירותים המפורטים בתקנון זה (להלן : "שירות Car Keeper" או "השירות") הניתנים על ידי "גונן דור גרופ בע"מ" או מי מטעמה.
שירות Car Keeper הינו שירות ייחודי הניתן למנוי שעבר תאונה עם רכבו ושרכבו בר תיקון (על פי החלטת שמאי).
המנוי מעניק לך "שירות 360" (שירות כולל ומקיף) עד השלמת התיקון ברכב והחזרתו ללקוח וכן גמר חשבון וקבלת התמורה מחברת הביטוח. אנו מאחלים לך נסיעה בטוחה.
המטרות העיקריות של השירות הינן:
• לדאוג לטיפול ולתיקון הרכב במקום הלקוח – תוך חסכון זמנו של הלקוח ותוך דאגה לטיפול מקצועי המותאם לרכב ולפגיעה.
• לפעול למימוש ולמיצוי זכויות הלקוח מול חברת הביטוח או מול הרכב השני המעורב בתאונה (להלן: "הרכב המעורב") או מי מטעמו.
• לדאוג לאיכות תיקון הרכב בסטנדרטיים הגבוהים ביותר בתעשייה תוך כדי שמירה על אחריות היבואן.
• לדאוג שלא יפרעו ללקוחות הכספים טרם קבלת הכספים מחברת הביטוח או מהצד הפוגע המעורב בתאונה.
תקנון זה מפרט ומגבש את פרטי ותנאי השירות ואת מכלול ההסכמות שבין החברה לבין הלקוח בכל הנוגע לשירות והוא חל ומחייב לגבי כל מי שמשתמש בשירות.
למען הסר ספק מובהר, כי השירות ניתן בהתאם ובכפוף לכיסויים הקיימים בפוליסת ביטוח הרכב של הלקוח (לרבות לעניין שירותי דרך וגרירה), והוא אינו מחליף כיסויים כאמור.
עוד מובהר, כי השירות ניתן על ידי גונן דור גרופ בע"מ שהינה חברה פרטית שאינה חברת ביטוח ואינה נמצאת בהסדר כלשהו מול חברות הביטוח.
השירות ניתן עבור הלקוח לצורך מיצוי זכויותיו.
השימוש בתקנון זה בלשון זכר נעשה מטעמי נוחות בלבד והוראותיו מתייחסות לשני המינים כאחד.
מובהר כי האמור בתקנון זה גובר על כל פרסום ו/או מסמך אחר בנוגע לשירות Car Keeper (לרבות המפורסם באתר החברה).
הגדרות
החברה – גונן דור גרופ בע"מ.
השירות – שירות Car Keeper הניתן על ידי החברה על פי תנאי תקנון זה.
הסכם התקשרות – הסכם ההתקשרות שנחתם על ידי הלקוח לצורך רכישת המנוי לשירות המפרט את תנאי ההתקשרות המסחריים, אשר תקנון זה מהווה חלק בלתי נפרד הימנו.
אתר השירות – www.CarKeeper.co.il
לקוח – אדם שהתקשר עם החברה לקבלת השירות.
מרכז שירות שבהסדר עם החברה – מוסכים או מרכזי שירות שמקובלים על החברה ועובדים בהסכם עם החברה (גונן דור גרופ בע"מ).
הרכב – רכב הלקוח שנפגע בתאונה.
תיקון – תיקון הנזק/הפגיעה ברכב שנגרם מהתאונה.
שמאי – שמאי מוסמך הרשום בפנקס השמאים של משרד התחבורה.
רכב בר תיקון – רכב שנבדק ע"י שמאי ואישר לבצע הליך תיקון לרכב.
רכב שאינו בר תיקון – רכב שהוגדר ע"י שמאי שאינו ניתן לתיקון (Total Loss או אובדן להלכה) או שהוחלט שלא לתקן את הרכב.
דוח גלובלי – דרישה כספית מהחברה המבטחת את הרכב הפוגע, על בסיס דו"ח שמאי בדבר היקף הנזק, ללא תיקון הרכב בפעל.
תביעה/דרישה צד ג (דו"ח פרטי) – ההליך בו תובעים את הרכב האחר המעורב בתאונה – כאשר הלקוח אינו אשם בתאונה.
הפוליסה – פוליסת ביטוח הרכב בו מבוטח הרכב של הלקוח.
סוכנות הביטוח – סוכנות הביטוח באמצעותה מבוטח הלקוח בביטוח הרכב.
חברת הביטוח – חברת הביטוח בה מבוטח הלקוח בפוליסת ביטוח רכב ביחס לרכב.
הפעלת פוליסה – הליך הגשת תביעהדרישה נגד חברת הביטוח בה מבוטח הלקוח על פי הפוליסה (כרוך בעלות השתתפות עצמית לחברת הביטוח ע"פ תנאי הפוליסה ולרוב גם בעליית הפרמיה בגין הפוליסה בעתיד).
התביעה/הדרישה הביטוחית – דרישה לתשלום תגמולי ביטוח על פי הפוליסה, שהוגשה על ידי המבוטח (הלקוח), או בגין נזק שנגרם לרכבו, או בגין דרישת צג'.
שעות פעילות המוקד – שעות הפעילות של המוקד הטלפוני של החברה כהגדרתן בסעיף 1.4.2 להלן.
יום עבודה – יום עבודה במסגרתו פועל רוב המשק בישראל, לא כולל: שישי, שבת, חגים, ערבי חג, יום הזכרון, יום העצמאות, וכל יום אחר שמוכר בישראל כיום שבתון.
כל ההגדרות הקיימות בפוליסה חלות בהתאמה גם על תקנון זה.
- השירות
1.1. שירות Car Keeper ניתן ללקוח שעבר תאונה עם רכבו, שרכבו בר תיקון ושהלקוח מעוניין בתיקונו.
1.2. המנוי מעניק "שירות 360" (שירות כולל ומקיף) עד השלמת תיקון הפגיעה ברכב מהתאונה והחזרתו ללקוח וכן גמר חשבון וקבלת התמורה מחברת הביטוח, כמפורט להלן.
1.3. השירות ניתן בהתאם ובכפוף לכיסויים הקיימים בפוליסה ואינו מחליף אותם. בהתאם, על הלקוח להעביר את הפוליסה המלאה לעיון החברה מיד לאחר ההתקשרות עימה בהסכם התקשרות.
1.4. דיווח ראשוני אודות התאונה
1.4.1. השירות מופעל עם שליחת וקבלת דיווח על תאונה לחברה בדרכי התקשורת השונות – פקס ; מייל ; טלפון ; הודעת טקסט SMS ; אתר החברה או אפליקציה.
1.4.2. המוקד הטלפוני של החברה פועל בימים א-ה בין השעות 08:00 – 17:00, ובימי שישי וערבי חג שעון חורף מהשעה 8:00 ועד השעה 13:30 שעון קיץ מהשעה 08:00 ועד השעה 14:30 או עד 3 שעות לפני כניסת השבת/החג (לפי המוקדם).
1.4.3. מחוץ לשעות פעילות המוקד, ניתן לפתוח פניה במייל או באתר השירות או בפקס או בהודעת ווטסאפ / טקסט SMS ונציג יתקשר בבוקר יום העבודה העוקב (במסגרת שעות פעילות המוקד).
1.4.4. המוקד מדווח על התאונה גם לסוכנות הביטוח/לחברת הביטוח (ככל שאין סוכנות).
1.4.5. במועד הדיווח הלקוח מחוייב לדווח לחברה על כל נסיבות חריגות שיכולות למנוע את אפשרות הפעלת הפוליסה או להקשות על מיצוי הזכויות על פיה (גם אם אינו אשם בתאונה), ובכלל זה מבלי לגרוע מכלליות האמור: אם אין רישיון מתאים או בתוקף לנהג או לרכב; אם הרכב מעוקל או משועבד; אם הלקוח נמצא בפשיטת רגל ו/או שחשבון הבנק שלו מוגבל ו/או מעוקל; וכן הלאה.
1.5. פינוי הרכב מהכביש
1.5.1. במקרה שהרכב מצריך גרירה, נזמין עבורך גרירה ככל שזו קיימת בכיסויי הפוליסה, ובכפוף לתנאיה. אם הפוליסה אינה כוללת שירותי גרירה החלים במקרה התאונה, אנו נדאג לשלוח גרר למיקום המבוקש – עלות הגרירה תחול על הלקוח (עלות זו תיכלל בדרישה הביטוחית במקרה של תביעה צד ג' בלבד).
1.5.2. הרכב ייגרר בהתאם להוראת החברה למרכז שירות שבהסדר עם החברה ובפיקוח החברה.
1.5.3. יובהר, במקרים בהם הרכב הנפגע מגיע בגרירה, רכב חלופי ישלח ללקוח רק לאחר שהרכב הנפגע הגיע בפועל למרכז שירות שבהסדר עם החברה ובכפוף לסעיף 1.6 להלן (רכב חלופי) ולסעיף 2 להלן (הגבלות וסייגים).
1.6. רכב חלופי – שירות חזרה לשגרה
1.6.1. מטרת החברה להחזיר אותך לכביש במהירות האפשרית.
1.6.2. אם הדיווח על התאונה התקבל בשעות פעילות המוקד, אנו שולחים נהג עם רכב חלופי שידאג להגיע למקום התאונה במהירות האפשרית, בהתאם למצב התנועה.
1.6.3. במקרה שהדיווח על התאונה התקבל מחוץ לשעות הפעילות של המוקד, והרכב נגרר למרכז שירות שבהסדר עם החברה ובתיאום עם החברה, נהג עם רכב חלופי יישלח ללקוח בהקדם האפשרי ביום העבודה העוקב.
1.6.4. הרכב החלופי ישמש את הלקוח עד להחזרת הרכב הפגוע לאחר תיקונו, פרט לחריגים, דואר אויר וכדומה.
1.6.5. ככל שהרכב במצב שמאפשר נסיעה ואינו מצריך גרירה, אותו נהג גם יפנה את הרכב הפגוע מהכביש וייקח אותו לטיפול במרכז שירות שבהסדר עם החברה.
1.6.6. השירות אינו כולל נהגים צעירים/חדשים (למעט באישור ותיאום עם החברה מראש).
1.6.7. קבלת רכב חלופי ע"י השירות בכפוף לתנאי חברות השכרת הרכבים, זמינות בחברת ההשכרה, קבלת המסמכים הנדרשים לצורך שכירת רכב חלופי לרבות רישיון נהיגה בתוקף של הנהג המקבל את הרכב החלופי ופרטי כרטיס אשראי לפיקדון.
1.6.8. שירות זה כפוף לסעיף 2.5 להלן (גבולות גיאוגרפיים) ומבלי לגרוע מיתר הוראות סעיף 2 להלן (הגבלות וסייגים).
1.7. מילוי מסמכי חברת הביטוח
1.7.1. אנו ממלאים עבורך ובהתאם להנחיותיך את המסמכים הנדרשים על ידי חברת הביטוח/סוכנות הביטוח.
1.7.2. אנו פועלים לאיסוף ותיעוד נסיבות התאונה כפי שאלה תימסרנה על ידי הלקוח, ובמידת האפשר מתעדים גם את גרסת נהג הרכב השני המעורב בתאונה באופן שיאפשר לקבוע על מי חלה האחריות לתאונה.
1.8. תיקון הרכב – מוודאים שלא יחסכו עליך !
1.8.1. תיקון הרכב מתבצע אך ורק במרכזי שירות שבהסדר עם החברה ובפיקוח החברה.
1.8.2. התיקון מתבצע בסטנדרטים הגבוהים ביותר והוא מותאם לכל סוגי הרכבים.
1.8.3. במסגרת תהליך התיקון השירות דואג לשמור על אחריות היבואן, וכן מוודא שהרכב יגיע לרמת התיקון המיטבית שניתן. ישנם בענף סוגים רבים של מוסכים והתמחויות, לכן, כל רכב עובר תהליך תיקון המותאם לרכב ולמהות הנזק על ידי בעלי מקצוע שונים, מורשים ומוסמכים.
1.9. אחריות מלאה על התיקון
1.9.1. 36 חודשי אחריות על עבודות הפחחות.
1.9.2. 36 חודשי אחריות על צביעת הרכב.
1.9.3. אחריות על חלקי החילוף ע"פ יבואן חלק החילוף.
1.10. החזרת הרכב לאחר תיקונו
1.10.1. החזרת הרכב ע"י נהג למיקום המבוקש וזאת לאחר שטיפה פנימית וחיצונית של רכבך.
1.10.2. החזרת הרכב תתבצע כנגד קבלת המחאות דחויות מהלקוח לצורך התשלום למוסך ו/או לשמאי, בהתאם למפורט בסעיף 1.12 להלן.
1.10.3. במקרה שהרכב תוקן ומוכן למסירה ללקוח, אך הלקוח מסרב לקבלו/להחזיר את הרכב החלופי ו/או אינו מעביר המחאות דחויות בהתאם לסעיף 1.10.2 לעיל, הלקוח יחויב בעלות שכירת הרכב החלופי בצירוף הוצאות טיפול של החברה בסך 90 ₪ ליום.
1.10.4. סעיף זה כפוף לסעיף 2.5 להלן (גבולות גיאוגרפיים).
1.11. טיפול "360" בתביעה הביטוחית
1.11.1. אנחנו דואגים למיצוי זכויות הלקוח על פי הפוליסה מול חברת הביטוח של הלקוח או למיצוי הזכויות על פי דין מול בעל הרכב הפוגע או חברת הביטוח שלו, באמצעות מחלקה ייעודית לטיפול בתביעות ביטוח רכב, המלווה על ידי עורך דין.
1.11.2. מילוי המסמכים הנדרשים על ידי חברת הביטוח בהתאם לסעיף 1.7 לעיל.
1.11.3. קבלת המסמכים הרלוונטיים מהלקוח, סריקתם והעברתם לגורם הרלוונטי.
1.11.4. עדכון ומעקב אודות סטטוס הדרישה.
1.11.5. שעות פעילות מחלקת התביעות: בימים א-ה בין השעות 08:00 ועד 17:00 (אך מובהר, כי טופסי תביעה ימולאו עד 16:45).
1.12. תשלום למוסך ולשמאי
1.12.1. החזרת הרכב לאחר תיקון תתבצע כנגד קבלת המחאות דחויות מהלקוח לצורך תשלום למוסך ו/או לשמאי כדלהלן:
1.12.1.1. במקרה שמוגשת תביעה נגד צד ג' – תינתנה 2 המחאות אחת למוסך ואחת לשמאי דחויות למשך 90 ימים;
1.12.1.2. במקרה של הפעלת פוליסה – המחאה אחת למוסך דחויה ל- 60 ימים ;
1.12.2. על אף האמור, המחאות שיופקדו בידי המוסך לא יפרעו עד לקרות המוקדם מבין התנאים הבאים;
1.12.2.1. קבלת הכספים מחברת הביטוח (של צד ג' או של הלקוח) או מהפוגע; בהקשר זה מובהר, כי במקרה שהרכב המעורב או מי מטעמו ידחה את התביעה, החברה תפעיל את הפוליסה של הלקוח, אלא אם כן הלקוח יודיע מראש ובכתב שהוא מעוניין לשאת בעצמו בעלויות ולא להפעיל את הפוליסה;
1.12.2.2. קבלת מכתב דחיה מחברת הביטוח, בהפעלת הפוליסה;
1.12.2.3. קביעת חברת הביטוח כי מדובר במקרה של הונאת ביטוח או כי אין כיסוי ביטוחי;
1.12.2.4. במקרה של חוסר שיתוף פעולה מצד הלקוח כנדרש לצורך הטיפול בדרישת הביטוח, תוך זמן סביר;
1.12.2.5. 150 ימים (5 חודשים) לאחר מועד הפרעון של ההמחאות אלא אם הלקוח ימסור במקומן המחאות עם תאריכי פרעון עדכניים ובתנאי שתהליך התביעה מתקדם.
1.12.3. הלקוח מתחייב להודיע לחברה על כספים ו/או פיצוי שהתקבל על ידו בגין התביעה הביטוחית.
1.12.4. במידה שתגמולי הביטוח יתקבלו על ידי הלקוח לפני מועד הפרעון של ההמחאות שהפקיד הלקוח בהתאם לאמור לעיל, הלקוח יעביר את הכספים האמורים למוסך ולשמאי, בהתאמה, תוך שבוע מקבלת הכספים. לאחר קבלת מלוא התשלום בפועל כאמור, יבוטלו ההמחאות שנמסרו על ידי הלקוח. למען הסר ספק מובהר, כי הלקוח חייב לשלם את מלוא התשלום המגיע למוסך בגין התיקון, גם ככל שתגמולי הביטוח שיתקבלו בידיו יהיו נמוכים מסכום זה. - הגבלות וסייגים (האותיות הקטנות)
2.1. השירות לא ניתן לבעלי פוליסה המחייבת תיקון הרכב במוסכי הסדר/נבחרת/בית של חברת הביטוח בלבד.
2.2. השירות ניתן אך ורק במקרה שהרכב הוא בר תיקון ושהלקוח מעוניין בתיקונו (ולא בדו"ח גלובלי).
2.3. כל השירותים הכלולים בשירות על פי תקנון זה ניתנים אך ורק ובכפוף לכך שהרכב יתוקן במרכזי שירות שבהסדר עם החברה (גונן דור גרופ בע"מ) ובפיקוח החברה.
2.4. כל השירותים הכלולים בשירות הם שירותים משלימים הניתנים בהתאם ובכפוף לכיסויים הקיימים בפוליסה בלבד.
2.5. הגבולות הגיאוגרפיים: שירותי איסוף הרכב והחזרתו ואספקת רכב חלופי יינתנו בתוך תחום הגבולות הגאוגרפיים הכוללים את אזור השרון, תל אביב והמרכז והשפלה (חיפה בצפון, באר שבע בדרום, הקו הירוק במזרח).
2.6. השירות אינו כולל רכב חלופי לנהגים צעירים/חדשים. יובהר, החברה רשאית על סמך שיקול דעתה הבלעדי להוציא רכב חלופי לנהגים צעירים או חדשים אך אינה מחויבת וזה בהתניה שהלקוח עדכן את החברה מראש.
2.7. למען הסר ספק מובהר, כי החברה אינה אחראית ואינה מתחייבת באופן כלשהו לתוצאות הליכי התביעה נגד חברת הביטוח או נגד הרכב המעורב או מי מטעמו, ובכלל זה, מבלי לגרוע מכלליות האמור, להחלטות השמאי, ו/או בית המשפט, ו/או להחלטות ו/או הנחיות חברת הביטוח שיתכן שתהיינה מנוגדות לחוות דעת החברה ו/או הלקוח ו/או אף שגויות. מטרתם היחידה של שירותי החברה בהקשר זה הינה לסייע ללקוח ולהקל עליו לפעול למיצוי זכויותיו בכפוף לכיסויים הקיימים בפוליסה, ואין בהם כדי להחליף ו/או להוסיף על כיסויים אלה.
2.8. במקרה של תאונה בה היה מעורבות משטרתית, השירות יינתן ללקוח רק לאחר שחרור הרכב מהמשטרה. יובהר, שחרור הרכב יהיה באחריות הלקוח/בעל הרכב בלבד.
2.9. מובהר ומוסכם, כי בעצם השימוש בשירות או רכישת המנוי נותן הלקוח את הסכמתו לתנאי תקנון זה ואת אישורו כי קרא את התנאים וכי הם ברורים לו.
2.10. הוראות תקנון זה תגברנה על כל מודעה או פרסום אחר, כולל הכתוב באתר השירות. ככל שבהסכם ההתקשרות שנחתם בין החברה לבין הלקוח ישנן הוראות נוספות ו/או שונות מהוראות תקנון זה, אזי ככל הניתן הוראות ההסכם והוראות התקנון תשלמנה זו את זו. ככל שיש סתירה בין השתיים – תגבר ההוראה הקבועה בתקנון זה, אלא אם רשום במפורש בהסכם ההתקשרות שההוראה בו גוברת על האמור בתקנון.
2.11. במקרה שהמנוי הזמין שירות במסגרת המנוי והחברה פעלה למתן השירות, אך לא ניתן היה לספק את השירות או חלק ממנו מסיבות התלויות בלקוח, הלקוח יחויב בתשלום בסך 120 שקלים אם החברה תתבקש או תידרש לשוב ולבצע את אותו שירות. - רכישת מנוי/החלפת הרכב/ביטול המנוי
3.1. רכישת מנוי לשירות Car Keeper כרוכה בתשלום בגין כל רכב הכלול במנוי, שישולם בתשלומים באמצעות כרטיס אשראי או בהוראת קבע בהתאם לקבוע בהסכם ההתקשרות.
מובהר, כי לקוח המצטרף לשירות דרך ועד עובדים או דרך סוכנות ביטוח או שהינו חבר במועדון צרכנות אשר החברה מספקת להם שירות Car Keeper, לא יחויב בעלות כלשהי מעבר לאותו מחיר או הטבה שקיבל מאותו גורם.
3.2. במסגרת ההרשמה לשירות ורכישת המנוי, הלקוח יספק לחברה פרטים מלאים לגביו ולגבי הרכב/ים אשר לגביו/הם יינתן/נו השירות, כמפורט בטבלה המצורפת לתקנון זה ויעביר לחברה עותק מלא של הפוליסה/ות העדכנית/יות של הרכב/ים.
3.3. על הלקוח לעדכן את החברה בכל שינוי המתבצע בפוליסה ו/או על מעבר סוכן ביטוח ו/או על מעבר חברת ביטוח.
3.4. הלקוח רשאי להחליף את הרכב לגביו יינתן השירות בהודעה בכתב, בכפוף לתשלום סך של 30 ₪ בגין הטיפול בשינוי.
3.5. השירות יינתן אך ורק לרכב/ים המעודכן/ים בפרטי המנוי. על אף האמור, במקרה שהמנוי לא עדכן את החברה על החלפת הרכב הכלול במנוי והוא מעוניין לקבל את השירות לרכב אחר לאחר פגיעה ברכב, החברה תהיה רשאית, אך לא חייבת, לספק למנוי את השירות, על פי שיקול דעתה הבלעדי, בכפוף לתשלום סך של 250 ₪ ורישום לשירות.
3.6. תקופת המנוי מתחילה במאוחר מבין – מועד חתימת הסכם ההתקשרות, מועד העברת הפרטים הנדרשים לחברה ומועד ביצוע התשלום הראשון וסיומה במועד הודעת מי מהצדדים על סיום הסכם ההתקשרות בהתאם לסעיף 3.8 להלן (להלן: "הודעת הסיום").
3.7. החברה רשאית לסרב לקבל כל לקוח או רכב כמנוי, ללא נימוקים או הסברים. כן רשאית החברה להתנות את ההרשמה לשירות בתנאים ו/או הסתייגויות נוספות על האמור בתקנון זה לעיל, כפי שיפורט בהסכם ההתקשרות שייחתם בין החברה לבין הלקוח. במקרה כאמור, התניות המפורטות בהסכם ההתקשרות בין החברה ללקוח תתווספנה לתנאי תקנון זה.
3.8. הודעת הסיום תינתן בכתב (לרבות באמצעות אתר השירות) ע"י הלקוח או החברה ותיכנס לתוקף בסוף החודש בו תימסר, אך לא פחות מ 7 ימים לאחר מסירת הודעת הסיום(להלן: "מועד סיום המנוי בפועל"). בהודעת הסיום יפורטו פרטי המנוי ופרטי הרכב המדובר. תשלום שהתקבל (ככל שהתקבל) בגין תקופה מאוחרת למועד סיום המנוי בפועל – יוחזר ללקוח. למען הסר ספק מובהר, כי לא ניתן לסיים/לבטל את המנוי תוך כדי אירוע שמטופל ע"י החברה. - ייפוי כח
4.1. עם רכישת המנוי, הלקוח יחתום על ייפוי כח לטובת החברה (כמפורט בסעיף 4.2 להלן), לצורך ייצוג הלקוח מול חברת הביטוח, סוכנות הביטוח של הלקוח, השמאי, מרכז השירות, הרכב המעורב ו/או מי מטעמו. השימוש בייפוי הכח ייעשה רק במקרה של הפעלת השירות על פי תקנון זה. הלקוח מתחייב בזה לשתף פעולה באופן מלא וככל הנדרש על ידי החברה לצורך הטיפול מול כל הגורמים הנ"ל לרבות לצורך התביעה הביטוחית.
4.2. ייפוי הכח לטובת החברה יכלול הרשאה לחברה לקבל ו/או למסור מידע בשם הלקוח לחברת הביטוח ו/או לצדדים שלישיים בקשר עם נזק לרכב שהלקוח יפעיל את השירות לגביו, ו/או לחתום בשם הלקוח על מסמכי התביעה שיש להגיש לחברת הביטוח ו/או נגד צד ג'. למען הסר ספק מובהר, כי ייפוי הכח אינו כולל ייצוג הלקוח בערכאות משפטיות. - שימוש במידע
5.1. כל בעל מנוי ייחשב כמי שהסכים מרצונו ששמו ופרטיו כפי שנמסרו על ידו או מי מטעמו וכן כל מידע שיצטבר בחברה בקשר עם רישומו במסגרת שירות זה ו/או כל נתון שיופק על סמך ניתוח הנתונים והמידע כאמור, ישמש את החברה לקידום והרחבת פעילותה, מכירותיה, עריכת סקרים ולהצעת שירותים נוספים שהחברה תפתח, באופן שהשימוש כאמור במידע הנ"ל לא יחשב כפגיעה בפרטיות. ככל שבעל המנוי יתנגד לשימוש בפרטים ובנתונים כאמור, יהא עליו להודיע על כך לחברה במכתב רשום.
5.2. בעל מנוי, בחתימתו על הסכם ההתקשרות, נותן את הסכמתו כי פרטיו כפי שנמסרו על ידו ו/או מי מטעמו לחברה וכפי שיתוקנו על ידו מעת לעת וכן כל פרט הנוגע לבעל מנוי, לרכבו ולתיקוני הרכב שברשותו, אשר הצטברו בידי החברה (להלן: הפרטים) יישמרו על ידי החברה וכי החברה תהיה רשאית לעשות בפרטים שימוש לצורך פניה לבעל המנוי בכל דרך, לצורך העברת מידע הנוגע לחברה, למוצרים והשירותים הנמכרים על ידיה, להטבות הניתנות על ידיה וכן כל שימוש אחר המותר על פי דין וזאת, מבלי שהשימוש ייחשב כפגיעה בפרטיות בעל המנוי ולא יזכה בעל המנוי ו/או מי מטעמו בכל סעד ו/או פיצוי ו/או תמורה כלשהם. - הגבלת אחריות
6.1. החברה אינה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא שיגרם ללקוח ו/או למי מטעמו ו/או לצד שלישי בעקבות ו/או בקשר עם מתן השירותים על פי תקנון זה, למעט בגין נזק ישיר ומוכח, ובכפוף לכך שבכל מקרה אחריות החברה לא תעלה על 100% מהסכום המצטבר ששולם לה בפועל על ידי הלקוח בגין מתן השירותים ב- 12 החודשים שקדמו לאירוע הנזק.